Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, July 2, 2013

.disember 2011.


~when you are alone remind yourself that ALLAH has sent everybody away, so that it's only 
YOU AND HIM~

it was disember 2011.. now, july 2013!

wah. pencapaian yang sangat bagus! haha.. setahun setengah. lama tu.. tahniah untuk diri sendiri.. 

tak pernah berhenti berdoa, berusaha, dan berharap kepadaNya..

yang terbaik tu akan datang jugak..

kadang2 letih. tercari-cari kat mana silap.

kecewa. tetap ada.

sedih. tetap ada.

tapi hidup perlu diteruskan.

dengan semua harapan  diletakkan kepada Dia..

kalau sorang2, memang aku dah surender.betul2 serender..

terima kasih sgt sbb ko sll advice aku.. 

tp

semangat aku ni ada turun naiknya...
hari ni aku smngt. esok? lusa? tulat?
aku pun xtaulah..

semoga aku akan terus bertahan.




0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...