Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, February 9, 2013

selamat pagi dunia!


assalamualaikum..

morning semua! big smile to all. 

and the holidays begin....

setelah lebih sebulan bertungkus lumus, akhirnya ada gak masa rehat.. i mean, away from school, away from hostel. 

impian nak duduk luar, masih belum tercapai lagi. aku rsa by the end of feb la kot baru settle kes aku. hati pon dah xde kt hostel tu.huhu..

aku ada lagi satu impian. impian yg agak besar la.. harap2 sebelum umur aku bertambah lagi setahun, impian tu akan tercapai.

di mana...di mana...

hahaha... 

hmm.. Allah masih menguji aku, memberi masa untuk aku menyiapkan diri sendiri dengan ilmu sebelum aku melangkah ke dunia yg lebih mencabar kot..

ke guna talian hayat yang terakhir... mak..oo mak... 

p/s: amende merepek di pagi hari ni.



0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...