Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, June 13, 2012

sy cikgu tina.


ni bukan tujuan asal ni! hhehe

assalamualaikum..

 hari ni hari yg ke 3 lepas naik dari cuti sekolah. belum tersangat busy tapi agak busy. serabut sbb dalam proses menyesuaikan diri. ada banyak sangat benda dalam kepala yang nak kena settle. mungkin benda tu senang tapi sbb tak biasa, jadi agak leceh.

macam banyak cerita nk cerita tapi xtau nak mula dari mana. so far, aku sedang menyesuaikan diri dan cuba menguruskan kerja2 dengan sesistematik yg boleh memandangkan banyak sgt benda kan nak kena buat.

medical check up pun xdan nak buat lagi.sabtu ni ada latihan dalam perkhidmatan. sabtu depan ada hari interaksi, parent dtg sklah amek result anak. n aku belum sempat lg kenal anak2 aku tu wei.... dahlah 36 org! sudahnya kenalah cri ckgu2 subjek budak2 tu, korek pape yg patut. sbb yg nak kena bersoal jawab nanti tu aku!since aku jadi guru kelas dorg.. adei~

blending in.. dalam keserabutan yang agak hebat tu, timbul juga rasa best dalam hati. xtau kenapa, tapi rasa macam this is what i've been waiting for so long.so i shall not givup!

yg penting, ada wireless kat asrama(walaupun xsampai ke bilik aku)nampaknya adalah keja pasni.hahaha

that's it for now..

semoga Allah permudahkan segala urusan aku...

assalam..

p/s: first time woooo ngaja dalam kelas formal guna loghat kedah! mcm mana pun tetap tersasul.. xmalu sungguh lah!hahaha

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...