Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, March 24, 2012

tahniah!!


as salam..


rasanya, laptop aku ni pun problem jugak kot. hard disk ni bila guna cucuk kt pc/ laptop baru, elok plak dia. nak cucuk kt lptop aku yg agak uzur tu, bukan maen susah lagi.memilih betul(macam tuan dia jugak)....


hi readers!!  good to write here again. cewah... padahal dah berkali-kali dah bukak new post, tapi termenung je ngadap skrin. ceh..


FYI,aku dah tukar shoutbox aku. sbbnye aku dah bosan ng shoutbox aku yg sebelum ni. byk betul spams!!! tensen tau. huhu.. tp aku mcm tak berkenan sgt ng yellbox ni..die takde column url, so korg kena letak url korg kt message, so that, dptlah aku membalas kunjungan korg nt.

thanx pada sume pembaca blog aku dan yg paling tepat sekali pembaca cerita-cerita yang aku publish kt sni.thanx pd sume pengomen2...love u all lah.


lepas ni, aku ada beberapa lagi cerita untuk korg.. harap2 korg suka. hehe

last but not least: TAHNIAH pada semua anak2 murid yg baru je dpt result spm. bila tya, sume skor 10a, 11a.. hish ,macam senang je nk dpt tu kan. hahaha...(yes, i know! u all deserved that!) pada yg kurg bernasib baik, spm ni bukan penghujungnya.. this is just beginning. jgn putus asa. there's must be something that will suit u very well.just keep searching that..


p/s: akhir2 ni asyik tgk no cntik2 je.. 11.11, 03.03. 4.44,  marinata ckp ada org rindu. betul ke?haha

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...