Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, June 8, 2009

wow...!! jumpa AKim


haaaaaaaa.... ni aku nak cte..

hari sabtu baru2 ni, aku ikut sorang member aku g kenduri sepupu die kt upm serdang.pas isi perut, borak2 sket, kitorg ingt nk balik tp mak cik member aku ni suruh stay sampai pengantin tiba.. so kitorg yang dah angkat punggung ni pun duduk balik... dalam hatiku resah gelisah la jugak, meninggalkan adik2 ku kt jtk nu buat keje yang aku tinggalkan...

nak dipendekkan cite, after pengantin sampai, kitorg tgu kejap and at last berssalam2 nak balik...

masa odw nak ke kete nilah, aku rasa aku selisih ng AKIM.... wahahahahahahaha... tak tergmabar perasaan aku saat tu.. mula2 aku ingt dsalah org. tp bile tgk lg skali, n die senyum dgn cnfidentnya pada aku... memang sahla tu AKim.. huhu..tergoda betul..haha..kalaulah awal sket aku noticed yg tu betul2 Akim, mesti aku dah amik gmbar ng die..hee.. aku xdelah fanatik sgt tp...sbb aku suka dgr die nyanyi kot... anyway.. kalaulah aku balik awal, mesti x jumpa die...

pada kak anan.... jgn jeles.. =p

4 bunga-bunga cOmeL:

satu H empat N said... [reply to comment]

I AM TOTALLY JEALOUS!~
SERIOUSLY I AM SOOOOOOOOOOOO JEALOUS!

tgh menahan kesabaran ni.....
ish..sabar jek la.....

K-RuN said... [reply to comment]

kak hannan...
sabar...sabar...
hahaha

ATIE said... [reply to comment]

u will be more more more jealous if i took pic with him..heee

nasib baik xde..haha

satu H empat N said... [reply to comment]

thank God tina tak amik gmbr ngn dia....huhu..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...