Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, April 22, 2013

u smile. i smile..


assalamualaikum..

(tajuk xde kaitan)
jogging telah membuatkan aku semangat kembali. masa balik tadi bila lalu kt kolej jururawat nampakla ada beberapa gadis sdg berbincang kt court vb...hehe... masa tu around 6.45. setiap hari aku lalu, itulah tempat yg akan aku ushar... so mungkin esok ada org kot..

terjah lah. apa lagi?? 
ehehe

btw, keje dah makin bertimbun. 
(bila masa pulak kn xde keje ni??jgn merungut boleh?)

key in pbs
key in NILAM
update APDM
projek math
dokumentasi sukantara..

nak kata xdah masa, adalah jugak..
xpa2... weekend hari tu dah lepak secukup rsa, MAKA weekdays ni KERJA ...KERJA... KERJA...

Oh. sebenarnya nak ckp pasal ni:
kawan aku ckp- mehlah keje KL.geng2 pun ramai..

when I decided to choose my hometown  1 year back, i know, im gonna miss u guys..

aku kena lepaskan
geng vb,
geng hiking,
geng lepaking,
(all my friends)
geng fasi,
YATIM,
SAMBEST.

aku xnak menyesal. the decision has been made. 
at least, i have my family.
busuk-busuk pun, emergency, sejam dah boleh sampai rumah.

semuanya demi keluarga yang dah lama aku berjauhan. cewah.hehe

weh.. besar2 pon homesick lagi k. jgn maen2..haha

ok that's it.

malam ni nak settleka n projek math. kalau ada masa, dokumentasi.. ;)

wassalam..




0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...