Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, October 16, 2012

vb dan dia..


assalamualaikum...

boleh pulak hari ni ada 3 org budak kelas aku tiba2 missing.. ada yg ckp dorg dah balik...

kol sorg parent ni, maid dia angkat.. aku ckp melayu dia tak bape nk paham, aku speaking lagi la tak paham.. tp at last dpt gak contact num mak budak tu.. rupanya dah ada kt umah. dia datg amek tp x tulis dalam rekod keluar. xlama lepas tu, sorg lagi mak budak ni kol. ckp dia dah amek anak dia. aku xtaulah macam berjanji2 plak..xmolah pk yg bukan2...

disebabkan hal tu, aku tak sempat makan n lepas tu ada kelas smpai balik!

tiba2 teringat volleyball.aku xtaulah kenapa tapi vb asyik terbayang2 je di ruang mata. macam ex-bf plak.haha.. actually byk kenangan aku dgn vb. dr aku kt skolah menengah, matrik, um, sambest, sampailah skrg... vb means a lot to me..

once, vb is just like my everything! even, masa galak bercinta dulu (konon bercintalah), kalo p dating nih, mesti balik before pkul 5 at least! paling lmbat, 530 la..

sbb?
sbb nak main vb.. tak main sehari macam tak lengkap!

even hujan pkul 4, still berharap yag pukul 5 nt, hujan berenti. masa bulan puasa pun main. terlonjat sana. terlonjat sni..layan...

the worst part is..
aku pernah stop main vb for some reason that was very nonsense! then, come to the most awkward moment in my life there, where i left 'them' because of that.

menyesal gila time tu.. nasib baik sahabat2 aku ni memahami...  dan aku menangis kerana itu..

berkongsi satu rahsia.... aku pernah menangis macam apa je kt court sbb aku frust bercinta. hahaha!lawak gila kot.time tu xde org la. macam mana la vb ni tak penting untuk aku kan?

syok kat situ, sedih pun situ, frust pun situlah.. stress lagilah! spike je suka2 hati smpai lebam .hehe

okelah. ad sesi tutor malam ni...

adios~

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...