Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, October 15, 2012

skodeng court 1



assalamualaikum...

hr ni aku rsa macam dah kembali normal je.hehe..

dr pagi planning, nk maen vb dkt hospital bersalin kt sebelah skolah aku ni. memang dah nekad dah ni.biasa la demi vb, muka x malu macam biasa. macam zaman kanak-kanak dlu jugak.haha bukan apa, hari tu ak ada nmpk dorg men situ. walaupun lantai simen, kasar macam kat court varsiti (aku nmpak dr jauh la) but still okelah.jnji dpt men.

tp masa balik skul td, kak sab xde plak kt ofis. nk tya dia dlu ada x sapa2 maen kt court tu. sbb tiap2 ptg dia lalu situ nk blik rumah. karang, aku penat2 jalan, xde sape plk.. hampa sudah.. nk kena tanya jugak the shortest way.hehe

makanya.... tertngguh niat aku yng suci murni tu. hehehe.. (alasan!) sama je macam aku mula2 nk p jog kt stadium kt subang dulu..plan sket punya lama. perginya tak pun! come on tina!haha but at last, sepnjang setahun lebih kat sana, ad lah 3 4 kali pergi..

hmm.. mungkin esok!hehe




atau...

bila-bila...

assalam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...