Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, October 29, 2012

...Qurban 2012...



assalamualaikum...

akhirnya mak n abah teraksa melepaskan aku dan encik K mengembara ke PEnang..hehehe

aku tahu mak risau sangt, tapi aku terpaksa bawak...

disebabkan ada qurban kat skolah, so kenalah balik awal.

9 lebih dah gerak dr rumah, benti beli T&G bridge, n gamble je ikut gps...

alhamdulillah selamat sampai..

-corat-coret di hari qurban-










p/s: aku bukan tak buat keje tp bila time ku buat keje, gmbar aku xde.hee..

sket pun xrasa dging nih actually..





0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...