Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, October 14, 2012

lovey dovey



assalamualaikum..

another update.

hari ni, aku telah pelajari sesuatu ttg diri aku..aku kental.ya, tu aku dah lama tahu tapi sekental2 aku,aku akan jadi serba tak kena bila btul2 sunyi..

(awat skema semacam ni!)
ok.tune balik..

weekend ni sume budak balik.aku xdpt balik sebb aku kena bawa budak bola jaring hari sabtu pagi.so fine.nak sedapkan hati,xpelah.nanti penat je.pi mai,pi mai.last weekend pun balik kejap je..kental kot.

tapi disebabkan kesunyian yang melampau2,aku decide untuk balik rumah.masa tu pukul 6.25.telefon mak,mak bg green light, terus sumbat pape yng patut, galas beg and geraklah. apa lagi...

gedebak gedebuk gedebak gedebuk, 8.15 naik bas dari buttrworth sampai la kt sp pukul 850.abg dtg amek, n p umah dia amek kete aku n drive balik. yeay!!dpt naek Encik K.. hehe.. nebes jugk aku nak bawak kete malam2 ni. tp layan jelah..

akirnya slmt smpai umah..save and sound. hehehe

n paling penting, di waktu aku kalut2 with that unbelievable decision, something unpredictable happened!terkejut kot.. kita punya dok tunggu2, x ada. kita tak tunggu, tiba2 puup!muncul.

hehehe... im just feeling good and i hope this will end up well.. just what one of my friend said, 'tina, give it a try!' now, i really did it.


hopefully, there's sunshine after the heavy rain..


p/s: kalau lah dgn naik bas, naik feri tu pun aku sanggup blik even dh nk malam, bayangkanlah kalau aku bawak kete blik sini.. tup2 je 'choih' depan umah mak.hahaha..

chop2... nak nyanyi sket...

tuhan kirimkanlah aku ...
kekasih yng baik hati..
yang menyintai aku..
apa adanya..
-dewa.

oke. dah..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...