Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, October 10, 2012

met u at pulau pangkor...



teka teki: siapa yang berani berdiri tgh jalan yang penuh dengn kereta kiri dan kanan, then sembang rancak?

assalamualaikum.wah2... dah bersawang dah nih..i was not in the mood of updating anything here..

just got back from pulau pangkor, pengalaman yang sngt best sesuai untuk tenangkan fikiran n menambah kenalan baru.hehehe

btw, ada banyak perkara baik yang terjadi sejak2 aku berenti update kat sini... one by one..alhamdulillah.. impian aku selama ini tertunai satu demi satu..

first sekali, syukur yang teramat sngt, sbb aku dah beli kete!hehehe.. seriusly, masa first time aku masuk kete, aku rsa macam terlalu gembira sngt sbb Allah dah tunaikan impian aku yang lama terpendam tu..walaupun Encik K aku tu masih bermastautin di kedah, aku tetap akan merinduinya sepnjang masa... (lambat lg ni nak balik umah ni, bermakna lambat lagilah dpt pgg stereng.....)oh sebb apa aku panggil encik K?sbb... plat no:KDH. byfriend aku la buat masa ni... hahah

2nd, setelah lama berdendam nak pakai netbook, akirnya tercapai juga hasrat aku nan satu ini. thanx pada encik H yg tlg bg aku tips2 n suggest model apa yg okay.. sbb dia kawan terbaik aku, so aku ikut nasihat dia...kesian Eee pc aku ni kena tgl 3 hari walaupun baru beli.. nak bawak g pangkor mcm berisiko je..

dan adalah beberapa perkara baik yg lain..


oh2 smbung pada pangkor.. actually aku baru balik dr kursus induksi which is satu kursus untuk semua penjawat awam yang nak sahkan jawatan. selasa-khamis last week. then, monday this week, bengkel kecerdasan di pulau pangkor. dua-dua anjuran JPN penang. and  pangkor was the best for sure. kitorg berkayak, wt orienteering.. induksi plak dgr ceramah, bentng task and jawab exam.. goreng secukup rasa tu perkara biasa.hehe

insyaallah, lepas ni aku akan sllu update blog ni...at least dgn cerpen aku yang tak bersambung tu kn..

cau cin cau..

mode: senyum sampai telinga..  ;)

jawapan teka teki: polis trafik.
salam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...