Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, October 11, 2012

minat baru..


update again...

assalam..

aku tak taulah..mungkin ni minat baru aku skrg...

...termenung....

hari tu masa kat pangkor, aku dah hampir nak buat kerja yang tak berapa nk betul dah. nk p termenung kt tepi laut smbil layan blues sorg2. bukan apa, time tu dah 6 lebih. kalau aku baring, kompem lena. sbb penat kayak.nak borak, rumate plak nak tidur.. dah nekad dah nak jalan2 cuci mata, sekali jumpa kawan2 sebelah bilik lepak kt pool. join secukup rasa lah...hhaha

pagi esoknya tu msa exercise pagi, kat tepi pantai ng sume peserta lain, baru aku perasan! ada court vb!!!!!!!!!!! argh ruginya... kalau x, boleh gak aku  main ke ptg semalam tu...kalau ada org main la...


but actually, lepak2 tepi pantai ni menarik sebenarnya. blh tgk keindahan alam ni, mesti rasa insaf.. bertapa kerdilnya kita...nikmat allah bagi pada kita seluas lautan, tapi sebanyak mana pula amalan yang kita pertaruhkan?

ok..xdpt men vb tu sebenarya memberi impact negatif jugalah pada aku kt sni... harap2 sume ni takkan berlarutan terlalu lama....


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...