Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, March 5, 2011

duck walk.bukan catwalk.


pernah tgk itik berjalan??




kau pakai short pants dah sampai paha. sikit lagi je nk nmpak b0ntot kau. kau pakai heels 3 inci jalan terkedek2 di seberang sana. fine. aku istighfar byk2 sbb aku da tertgk kau n sekaligus ngumpat pasal kau n skrg tulis plak pasal kau. semak  pemandangan je.




aku tak ksah kau nk parking sbelah aku.aku 0ke lagi.yelah, tmpat awam kan. TAPI apasal kau congcengcongceng byk sgt?why?why? aku dah la tension ng tren xsampai2 lagi. yg kau pun sama laju je mulut tu apesal. aku dahla tak paham amende k0 ckp. kalau x, leh jugak aku layan buat pengetahuan am kalau perlu. ni spjng aku tunggu tren tu, xpasal2 ade background music. music la sgt kn.


adeh.


p/s: pakai heels tinggi2. last2 masa tgh tgu tren, tukar sandal rata, heels simpan dlm plastik barang kaler oren tu.hai.... dah penat ke buat duckwalk?


pergh.penuh sinis sekali.mmm..


marilah sama menjaga pandangan mata dan aurat masing2... 

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...