Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, January 1, 2011

nuriz aufa is back!


as salam..

entry kedua untuk tahun 2011.hihi

sempena hari pertama 2011 ni, aku berusaha juga menyiapkan chapter 12 nuris aufa khas buat peminat nuriz aufa.hihi... siap p0st smpai 2 kali lagi disebabkan internet yg tak berapa nak bagus ni..huuu

jadi pada siapa yang tak tau lagi kewujudan cite nuriz aufa ataupun mahu membaca sambungan cite tu blehlah klik kat sini.

dan follower aku bertambah sorang lagi hari ni!hihi.. thank you semua... 162 orang pada 10.00pm 1.1.11.

kadang-kadang aku tertanya-tanyalah, korg dapt 'something' tak dr blog aku ni? harap2 tak banyak pun sikitlah.mungkin motivasi ke, semangat ke, buat korang tersenyum ke?hihi...

hari ni aku bayk sngt fikir. naik serabut kepala aku. at last aku simpulkan, disebabkan terlalu memikirkan apa yang terjadi di masa depan, aku jd serabut. sedangkan semuanya baru bermula.. kdg2, mende yg kte tak cari tulah akan dtg pd kte kan..hihi.. xpe2... kalau dah lame sgt tanam anggur, kenalah cri jugak.hihi

just enjoy ur free time selagi boleh tina! manja2 ng mak.hihi..=p


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...