Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, January 17, 2009

.: EleCtiOn :.


entry pertama untuk hari ini...

aku berjalan ke kelas suatu hari.. tiba-tiba banyak gle kereta atas jalan raya.. hon bertalu-talu.. (yeke? not sure). pastu kat depan libary ade org2 lelaki dan perempuan sedang melaungkan sesuatu.. pastu aku tgk kat papan yg letak kt jalan masuk ke kps ' hari penamaan calon...'

that's why la kn... kete byk.. aku pon degn lajunya berjalan ke dewan kuliah.. malasnye aku nk layan sume ni.. tiba-tiba rasa menyampah..huhu...melambatkan perjalanan aku ke kelas je.. ish2... whutever!!

photos yang berjaya di snap di sepanjang perjalanan aku ke kelas..dua hari selepas hari penamaan calon




0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...